Retourformulier
Heb je al een account?
Log in om je product(en) nog makkelijker terug te sturen.
Geen account?
Gebruik de invulvelden aan de rechterzijde om het retourformulier in te vullen.
Om (een deel van) je bestelling retour te sturen, dien je de volgende stappen te doorlopen:
- Meld je retour aan via het online retourformulier.
- Pak de artikelen goed in, bij voorkeur in de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we de retour sneller verwerken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Dan bekijken we de staat van de teruggestuurde artikelen en bepalen aan de hand daarvan wat de eventuele waardevermindering is.
- Na het invullen het retourformulier ontvang je van ons een e-mail met verdere retourinstructies en het retourlabel. Met behulp van dit label kun je je retour gratis aan ons terugsturen. Wij vragen je vriendelijk dit label uit te printen en op het pakket te plakken. Zorg er voor dat het ordernummer en de adresgegevens altijd leesbaar zijn.
- Stuur het pakket gratis terug via een PostNL-punt bij je in de buurt.
- Na ontvangst van je retourzending controleren wij deze en na akkoord wordt een en ander zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, afgehandeld.
Garantie en reparatie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een extra garantie. Deze (fabrieks)garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Let op
- Ordernummer: 7-cijferig nummer dat begin met ‘3’. Dit nummer is terug te vinden op de orderbevestiging (niet het factuurnummer).
- Orderdatum: de datum van plaatsen bestelling (niet de factuurdatum). Ook dit nummer is terug te vinden op de orderbevestiging.
- Postcode afleveradres: vul hier de postcode van het afleveradres in; zonder spaties, bijvoorbeeld 5657HJ (niet het factuuradres, indien afwijkend). Indien uw bestelling naar een PostNL-punt is gestuurd, vul dan de postcode van dit PostNL-punt in.
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?
Bij Ventilatieland vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en jouw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kun je ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor je klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 08:00 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in